Graag wil ik jouw lijsttrekker zijn!

Dilia a6 (4)

Lijsttrekker van D66 Haarlem? Natuurlijk neem ik die rol graag op me. Ik zit nu goed in mijn rol als fractie-voorzitter. In goede en minder goede tijden sta ik er. Ik ben een constante factor. Jullie kunnen weer op mij rekenen

Ik wil mijn kwaliteiten inzetten om het leven van anderen te verbeteren en maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen.  Met mijn politieke ervaring ben ik ervan overtuigd dat ik nu meer voor mensen kan betekenen dan toen ik net begon.

Vrijheid en verantwoordelijkheid gaan bij mij hand in hand. Deze waarden kenmerken mij en herken ik binnen D66. Daarom zet ik me al zo’n 12 jaar actief in voor D66 en de Haarlemse politiek.

Ik wil mensen helpen het zelf te doen. Daarom heb ik onder andere het initiatief genomen om een experiment te doen met het loten van Haarlemmers om advies te geven over het bomenbeleid. Ik vind het belangrijk dat Haarlem goed luistert naar haar inwoners. Het experiment is positief ontvangen door de deelnemers en ambtenaren. Daar wil ik mee verder. Durf te experimenteren met nieuwe vormen van participatie.

Een goed politicus heeft moed en daadkracht.  Moed en daadkracht om te handelen als de omstandigheden erom vragen. Ik bezit die kwaliteiten.  Trots ben ik erop dat ik samen met de fractie Haarlem beter heb kunnen maken en de stad bestuurbaar heb kunnen houden.

Nu wil ik me als ervaren politicus en marketeer me met veel energie inzetten voor een goede gemeenteraadscampagne zodat we wederom de grootste partij worden.
Samen kom je verder dan alleen. Samen met de fractie wil ik de werken aan een groene en financieel gezonde stad , die in verbinding staat met haar inwoners.

Haarlem is de stad van mijn hart. Bij D66 voel ik me thuis. Graag wil ik jouw lijstrekker zijn!